Wat betreft onze producten kunnen wij bevestigen dat er voldoende voorraadniveau’s werden aangelegd om zodoende de leveringen te kunnen garanderen. Vooral over standaard artikelen hoeft men zich geen zorgen maken. Wij werken altijd met orderbevestigingen, dus zodra de order is ingevoerd wordt er direct een orderbevestiging uitgestuurd met de levertijd.

Heb je grote aantallen of een maatwerk artikel (special) in bestelling staan? Neem dan voor de zekerheid telefonisch contact op met ons en wij kunnen gelijk duidelijkheid verschaffen over de levertijd.


Ophaalorders

Wij bieden nog steeds de mogelijkheid om orders op te halen. De order zal klaarstaan op de balie in ons magazijn, waar wij prima meters afstand kunnen houden


Productaanvragen

Onze adviseurs zijn nog steeds elke werkdag telefonisch of per mail bereikbaar voor aanvragen. Zij nemen, zoals altijd, uitgebreid de tijd om de aanvraag met je door te nemen en zijn zeer gemotiveerd om met alle middelen kennis te laten maken met onze totaaloplossingen of nieuwigheden in ons gamma. 


Alternatief voor afspraken

Had er normaal gesproken behoefte geweest aan een afspraak op locatie om alles door te spreken? Als alternatief kunnen wij dit ook op afstand organiseren, bijvoorbeeld door middel van een video conference call. Daarbij kunnen wij nog steeds samples van labelmaterialen opsturen.


Technische problemen?

Technische problemen met de labelprinter, software of labels? Onze technische dienst blijft telefonisch en online beschikbaar om u te ondersteunen bij het gebruik van onze systemen en zo  terzijde te staan om te helpen de juiste identificatie te voorzien die noodzakelijk is om uw bedrijfsactiviteiten te blijven garanderen.