Support

Telefonische helpdesk

Heeft u vragen over labels, labelprinters of labelsoftware, dan helpen wij u graag verder!
U kunt ons helpdeskteam met jarenlange ervaring bellen voor o.a. de volgende zaken :

  • Aanpassen van bestaande labels
  • Installatie van de software en de labelprinter
  • Technische mogelijkheden van de labels, labelprinters en software
  • Technische storing van uw labelprinter

Telefoonnummer : +32 (0)2-270 34 88

 

Online ondersteuning

Soms is een probleem moeilijk telefonisch op te lossen. In dat geval kan het handig zijn dat onze helpdeskmedewerkers op afstand mee kunnen kijken. Met uw toestemming kunnen zij uw computer overnemen en de benodigde aanpassingen uitvoeren op uw eigen computer. Op verzoek van onze helpdeskmedewerkers en na telefonisch contact mag u op de onderstaande knop drukken.

 

NL: Welke poorten worden er gebruikt door TeamViewer?
Standaard is er geen firewall configuratie noodzakelijk om een Tiemviewer connectie op te zetten. Als alternatieve poort tov de poort 80 HTTP, kan poort 443 HTTPs ook gebruikt worden. Bijkomend, is het ook mogelijk om enkel poort 5938 TCP uitgaand te openen (Noodzakelijk voor mobiele connecties)

 ENG: Which ports are used by TeamViewer?
In general, no firewall configuration is required to set up a Tiemviewer connection. As an alternative to port 80 HTTP, port 443 HTTPs is also being checked. In addition, it is also possible to open only port 5938 TCP on the outgoing side (required for mobile connections)